Nationaldagen


På Natioaldagen låg jag och chillade vid lagunen, som vanligt ;)
Jag dåsade bort någon halvtimme typ. När jag vaknade stirrade ALLA som vistades vid lagunen på mig! Jag menar verkligen ALLA!
Obehaget vällde upp inom mig.. Ååh nej! Vad är fel? Har jag något i ansiktet? Eh, nää.. Fes jag medan jag sov?! Gode Gud säg att jag inte gjorde det!
Jag kollade om bikinin satt som den skulle.. Det gjorde den. Inget flashat!
Kunde bara inte fatta vad som var fel! Va fan var allas problem? Har ni aldrig sett en Svensk förut, koalajävlar?!

Kanske var det ett positivt stirr? Va det kanske min Nationaldags-swag som lyste igenom? Knappast.
Fuck it, tänkte jag och vände mig om för att sola magen. Stirra om ni vill! Det var då när jag vände mig som upptäckte kvinnan med megastora silikontuttar bakom mig.. Hon hade ingen bikiniöverdel på sig.
Aaaha..! Tänkte jag och somnade om.

Har i detta nu precis avslutar en 12timmar lång bussresa och sitter på ett strandcafé i Hervey Bay och avnjuter en liten kanna te och en scone med jordgubbsylt! Mys!

xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0