Nakna Japaner och lunch vid stranden..

Hej!

Igar fick jag byta rum pa mitt hostel for jag hade bara 4 natter som var forbokade. Jag, Jessica, Hanna och Bea (de 3 svenska tjejerna) hamnade i samma rum med 4 andra. En jattetrevlig Brasiliansk tjej som hette Buruna, en meeeeeeeeeega konstig kille som var fran England och hade bott i samma rum i 1ar!! 1AR! Sen sa var det en staltradskonstnar fran Italen som var jatterolig, han lat mig gora en staltradsalg! Sist men inte minst: en 60arig Japan som sprang runt ibland i underklader och ibland naken... Han satt nere och sop i baren hela kvallen och kom sedan upp pa rummet (mitt i natten) och lag och rullade runt pa golvet ett tag innan han vande uppochner pa hela sin vaska mitt pa golvet och borjade rota runt. Vi sover inte dar langre...

Vadret har varit varmt men lite ostadigt de senaste dagarna med moln och sa. Idag har det varit stralande sol dock!

Just nu sitter jag i Soffan hemma hos Sarah och George Wragge (en av kontakterna jag fatt av Jane, det ar mellan 24-26ar tror jag)
Jag tog "pendeltaget" fran Town Hall till Milson's Point, dar de motte upp mig. De tog med mig pa promenad langs stranden dar de bor och sa hade Sarah gjort jattegoda mackor som vi at!
Hett tips: Avocado pa macka, skitgott!! Efter det sa akte vi runt lite med deras bil och jag fick se det "rikaste" omradet i Sydney. Det sag presics ut som i O.C.! Skulle inte banga pa att bo dar.. 

Sarah och George har bjudit med mig upp till deras hemstad nu i helgen, den ligger nagra timmar fran Sydney :) Som jag forstar det har de en boskapsfarm pa landet. Ska bli jattekul! Har koppt en flaska vin och sa ska de fa ren-anglaspelet som jag koppte i taxfreen pa arlanda.
Det kanns sa himla trevligt och avslappnat att vara med dem. De ar sa otroligt gastvanliga och oppna. Hemlangtan kanns inte lite mycket efter som att man kanner sig som en av dem!

George har lovat att vi ska ga pa kricket- och rugby-match tillsammans, awsome! :D

Forlat far att jag inte lagger upp nagra bilder, vet inte hur man gor det annu.

Saknar er!

Pussar och Kramar!

Ylva <3

Kommentarer
Postat av: Eva

Vilka erfarenheter!! :) Naken japan har jag aldrig stött på. Med betoning på på. Låter som allt artar sig bra där på andra sidan klotet. Har du varit på operan??

2012-02-09 @ 21:06:17
Postat av: Maria

Låter spännande med Japanen ;-)) lite väl oförutsägbar kanske...... Har sett de fina bilderna på FB, härligt att se att du ser välmående ut! Ha det bra i värmen, just nu har jag -10 utanför fönstret, men solen skiner och det är gnistrande vitt! Kramar

2012-02-10 @ 09:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0