Hört att Austarlierna är trevliga..

Hej!

Igår va pappa och jag ute och firade hans födelsedag i förskott. Jag missar ju den :/
Vi åt hjortinnanlår på Och himlen därtill. Det var mycket gott och väldigt trevligt!

Har fått mycket glädjande nyheter av Rolf, min farbror. Han känner en kvinna nere i Australien som han har lite mailkontakt med. Han frågade om hon kunde vara någon form av kontaktperson till mig om jag skulle behöva hjälp eller liknande. Hon var jätteentusiastisk och nu under natten pop,pop,pop har jag fått tre mail från hennes familj och vänner där de erbjuds allt från soffor att sova på till att gå ut och äta en bit mat! Nice :D Hoppas alla Australier är så här trevliga och gästvänliga!

Nu håller jag mest på och fixar och packar. Lägger till, tar bort, byter ut. Har passat på att städa lite också för imorgon kommer de nära och kära över på avskedsmiddag!


                         
                                      Fick en liten fyrklöver igår av mamma <3 
                                    Den ska jag ha med mig som lyckobringare!


Nu ska jag åka till min lilla gris i Uppsala och umgås så mycket som jag bara kan! <3
Kommer att sakna honom så mycket!

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0