Bondi Beach and Aussi BBQ

Hei!

Igår låg jag typ och chillade på stranden hela dagen. Hade tagit med mig vindruvor och en liten macka:)
Det var mycket skönt!!
När jag kom hem till vandrarhemmet hade jag och Julia en liten Skypekväll! Jag ringde mamma och Ivan och Julia ringde sin mamma. Det var så skönt att få prata med dem! Är så sjukt glad att jag har min iPhone!!!! Hur skulle jag annars göra? Sitta på ett internetcafé? Njaa.. :S TACK pappa, du kunde inte haft mer rätt! Olåst iPhone = BÄST

Idag har jag varit hos Wragge's på BBQ! Den började kl 13 och jag var inte "hemma" förns 21;) Det var, som ni säkert förstår, jättetrevligt! Det var typ 15 pers där och alla var trevliga och intresserade av vem jag var. George och Sarah har verkligen fått mig att känna mig som hemma, de är så otroligt trevliga och gästvänliga människor för att vara så unga!
Jag skulle nog inte alls vara lika öppen för främlingar. Inte av elakhet utan snarare av osäkerhet och blyghet.

Idag har jag också bokat en biljett till Melbourne! Har blivit rekommenderad av så många människor att åka dit ni, så jag måste ju åka dit och kolla läget:)

Imorgon ska förhoppningsvis Julia och jag gå och se en föreställning i Operahuset!!

Cheers, mates!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0