4-7 feb

Hej!

De forsta dagarna har varit hektiska och det har inte funnits mycket tid till att blogga. Nu kommer uppdateringen!

Resan gick jattebra - inga missoden!

I lordags akte jag, och de tre Svenska tjejerna som bor pa mitt rum, till Bondi Beach. Det var sa haftigt! Stranden var jattebred och det var hoga vagor och manga som surfade!

I sondags gick jag pa stadsvandring i Sydney det var valdigt mysigt och vi satt i en park och at lunch med utsikt over operahuset! Efter det var det utgang med de tre Svenska tjejerna (kom i sang hyffsat tidigt)

Sen idag sa har jag varit pa en Wildlife park lite utanfor Sydney och kollat pa massor av exotiska djur! Bla Koalor, kangerur, de 10 mest giftiga ormarna i varlden och en krokodil!
Jag ar ju absolut ingen djurvan, som ni sakert vet, men nar jag sag hur de stackars djuren levde blev jag riktigt illa till mods :( Pyttesma burar och bajs over allt!

Saknar er dar hemma, men folk sager att man ar lite omtumlad och sa i en vecka typ sen slapper den varsta hemlangtan! Det gar iallafall ingen nod pa mig!

Pussar och kramar <3


Kommentarer
Postat av: Pia

Hej tjejen!

Skönt och höra att du kommit fram ordentligt, och jag tror det finns lite djurvän innerst inne :-)

Jag är inte ett dugg avundsjuk.....

Kramar Pia

2012-02-08 @ 12:51:44
Postat av: Maria

Va kul om du har trevliga rumskompisar! Det låter spännande hittills och mer blir det väl. Hoppas hemlängtan inte blir för svår! Kramar! /Maria

2012-02-08 @ 22:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0